Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine GLORIALOOK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino GloriaLook.si upravlja Tina Gabrovec s.p. nadaljnjem besedilu “prodajalec”.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV.

Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe,  zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz.  se za njega ne more izvršiti nakupa. 

Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja. 

Naročilo

Kupec s klikom na gumb "potrdi naročilo"  izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve. 

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@glorialook.si

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena,

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

Več na povezavi

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji

Glorialook.si strošek poštnine: 2,50€ pri plačilu po predračunu in 3,50€ pri plačilu po povzetju.

 

Brezplačna dostava je ob nakupu nad 50€.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem GLS.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 7-15 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.

Pogodbena dostavna služba GLS vas na dan dostave preko SMS-a obvesti o predvideni uri dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.

V kolikor vas na dan dostave ni doma, lahko pokličete na kontakt v priloženem sms-u ter se dogovorite za drug termin dostave. DPD ponuja tudi možnost prevzema na Pošti Slovenije.

Možnosti plačila

  • po povzetju z odkupom neposredno distribucijski družbi GLS
  • nakazilo preko spletne banke na Transakcijski račun podjetja

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.

Izdelki so do dokončnega plačila v lasti prodajalca.

Glorialook po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 3300 0000 6024 176 (odprt 10.6.2013, Addiko Bank d.d.)  

Naziv : Tina Gabrovec s.p., Pristaniška ulica 43B, 6000 KOPER
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oziroma poda izjavo, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži  podjetju preko obrazca ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@glorialook.si , iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v  nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec. Embalaža ne sme biti polepljena ali popisana. Originalno embalažo je potrebno zaščititi (npr. s plastično vrečko).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.

Ker družba Tina Gabrovec s.p.  v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe GLS, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali preko poštne nakaznice. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na OBRAZEC, ki ga najde TUKAJ. 

 

 Ker ne poslujemo z gotovino, žal ne moremo sprejeti paketov, ki so poslani z odkupnino. Prosimo, da paket pošljete navadno ali priporočeno ter navedete vaš transakcijski račun, kamor lahko vrnemo kupnino.

V primeru akcij, ko podarimo brazplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.

V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket. 

V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine 1,9€ za MENJAVO-

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

 

Izdelek lahko vrnete na naslov.

Tina Gabrovec s.p

Hrvatini 14

6280 Ankaran

Pripis: vračilo

V paketu je obvezno priložiti račun.

 

Reklamacija

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh (2) letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:

-če o napaki obvesti prodajalca v dveh (2) mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita

-kupec mora prodajalca obvestiti na info@glorialook.si  in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.


Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec. TUKAJ

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

 

Izdelek lahko vrnete na naslov.

Tina Gabrovec s.p

Hrvatini 14

6280 Ankaran

Pripis: vračilo

V paketu je obvezno priložiti račun.

 

Stvarna napaka 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in V 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. Kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine,

Pritožbe in spori

Ponudnik Tina Gabrovec s.p. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 70 477 388. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov reklamacije@glorialook.si ali priporočeno na naslov Tina Gabrovec s.p. , Pristaniška ulica 43/b, 6000 Koper. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov

Določila, ki jih spoštujemo:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tina Gabrovec s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

O podjetju - prodajalec

Podjetje:

Podjetje Tina Gabrovec s.p.

Registrirano na Pristaniška ulica 43B, 6000 KOPER

Davčna številka SI54889740

Matična številka 6384358000

 

Datum vpisa pri registrskem organu: 

Registrski organ,  Sodišče/Vložek:, Vložna številka :

Pravnoorganizaciskjska oblika: samostojni podjetnik