Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine GLORIALOOK.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino GloriaLook .si upravlja ML Skupina, d.o.o. v nadaljnjem besedilu “prodajalec”.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV.


Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe,  zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz.  se za njega ne more izvršiti nakupa. 

Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja. 

Naročilo

Kupec s klikom na gumb "potrdi naročilo"  izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve. 

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@glorialook.si

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena,

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

Neprevzem paketov

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. Vkolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Ker lahko pride do nepredvidenih težav se skušamo prilagoditi željam kupca in paket dostaviti tudi kasneje, če kupec začasno nima sredstev. O tem se na prošnjo kupca nemudoma odzovemo ter ustrežemo. Prosimo le, da kupec premisli pred oddajo naročila, ali bo naročilo zmožen plačati, saj nam sicer povzroča stroške.

Stroški neprevzema znašajo 25,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

Več na povezavi

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji

Glorialook.si strošek poštnine:

- Z odkupom 2,9 €

- Nakazilo na TRR 2,9 €

- S plačilom PayPall  2,9 €

 

Brezplačna dostava je pri nakupu treh ali več artiklov.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem DPD.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 7-15 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku.

Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.

Pogodbena dostavna služba DPD vas na dan dostave preko SMS-a obvesti o predvideni uri dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.

V kolikor vas na dan dostave ni doma, lahko pokličete na kontakt v priloženem sms-u ter se dogovorite za drug termin dostave. DPD ponuja tudi možnost prevzema na Pošti Slovenije.

Možnosti plačila

  • po povzetju z odkupom neposredno distribucijski družbi DPD
  • nakazilo preko spletne banke na Transakcijski račun podjetja
  • preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti), ki mora biti izvedeno pred prevzemom izdelkov
  • preko Pay pall

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.

Izdelki so do dokončnega plačila v lasti prodajalca.

Glorialook po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 2900 0005 0299 498
BANKA: Unicredit Bank
Naziv : ML Skupina d.o.o., Podlubnik 152, 4220 Škofja Loka
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč.

Ker družba ML Skupina d.o.o. v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe DPD, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. 

 

Ker ne poslujemo z gotovino, žal ne moremo sprejeti paketov, ki so poslani z odkupnino. Prosimo, da paket pošljete navadno ali priporočeno ter navedete vaš transakcijski račun, kamor lahko vrnemo kupnino.

V primeru akcij, ko podarimo brazplačno pošnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino.

V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket. 

V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine 2,4€ za nov poslan izdelek. Prav tako stranka paket vrne na svoje stroške.

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA

 

ODSTOP OD POGODBE , INFO

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.

V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen...) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA

 

Stvarna napaka 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine,

Pritožbe in spori

Ponudnik Ml Skupina d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40 311 411. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov reklamacije@glorialook.si ali priporočeno na naslov ML Skupina d.o.o., Podlubnik 152, 4220 Škofja Loka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov

Določila, ki jih spoštujemo:

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ML SKUPIA d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

O podjetju - prodajalec

Podjetje:

Podjetje ML Skupina d.o.o. z dolgim nazivom ML Skupina, trženje oglasnega prostora in posredništvo pri prodaji d.o.o.,

Registrirano na naslovu Podlubnik 152, 4220 Škofja Loka

Davčna številka SI78486408

Matična številka 1316826000

 

Datum vpisa pri registrskem organu: 06.07.1998, Srg : 199801173, SRG vpisa 1988/01173

Registrski organ: Okrožno sodišče Kranj , Sodišče/Vložek:064/10624500, Vložna številka : 10624500

Pravnoorganizaciskjska oblika: družba z omejeno odgovornostjo

Osnovni kapital: 8.763,00 €