Najpogostejša vprašanja

Najpogostejša vprašanja:

 

  • Ali se je potrebno za naročilo registrirati?

Za naročilo se ni potrebno registrirati. Potrebujemo pa vaš e-mail naslov, ter kontaktno telefonsko številko, za obvestila o dostavi.

 

  • Kakšne načine plačil ponujate?

Izdelke lahko naročite s plačilom po povzetju, predhodnim plačilom na TRR

 

  • Kdaj lahko pričakujem izdelek?

Izdelek lahko pričakujete v roku 10-15 dni.

 

  • Na kakšen način prejmem paket?

Pakete dostavlja služba GLS, ki vas na dan dostave obvesti po SMS-u.

 

  • Ali lahko izdelke osebno prevzamem?

Poslujemo samo preko spleta, osebni prevzem ni možen.

 

  • Ali lahko spremenim kraj dostave?

V fazi preden je paket poslan, lahko nov naslov dostave sporočite na naslov info@glorialook.si. V kolikor je paket že odposlan, prejmete SMS z kontaktom dostavne službe GLS, kamor lahko pokličete ter spremenite kraj dostave.

 

  • Kaj če me na dan dostave paketa ni doma?

Enostavno pokličete šoferja na telefonsko številko, ki jo prejmete v SMS-u ter se dogovorite, da vam paket dostavi naslednji dan, lahko pa se dogovorite tudi, da paket za vas pusti v vaši poslovalnici Pošte Slovenije.

 

  • Kakšen je strošek dostave?

Dostava znaša 3,50 eur ob povzetju ter 2,50 eur s predhodnim nakazilom na TRR

 

  • Kje lahko dobim točne velikosti obutve?

Točne velikosti obutve so prikazane v tabeli pod artiklom.

 

  • Ali so konfekcijske številke realne ?

Številke so nam posredovali proizvajalci. Mere, ki so navedene ob artiklih so točne.

 

  • Ali lahko vrnem izdelek, če mi je premajhen/prevelik?

Izdelek lahko v roku 14 dni zamenjate z drugim, oz. ga vrnete in vrnili vam bomo denar.

 

  Ni na zalogi vašega artikla?

Svetujemo vam, da se prijavite na e-novičke in obveščali vas bomo o novih izdelkih