Najpogostejša vprašanja
Najpogostejša vprašanja:
- Ali se je potrebno za naročilo registrirati?
Za naročilo se ni potrebno registrirati. Potrebujemo pa vaš e-mail naslov, ter kontaktno telefonsko številko, za obvestila o dostavi.
- Kakšne načine plačil ponujate?
Izdelke lahko naročite s plačilom po povzetju, predhodnim plačilom na TRR
- Kdaj lahko pričakujem izdelek?
Izdelek lahko pričakujete v roku 10-15 dni.
- Na kakšen način prejmem paket?
Pakete dostavlja služba GLS, ki vas na dan dostave obvesti po SMS-u.
- Ali lahko izdelke osebno prevzamem?
Poslujemo samo preko spleta, osebni prevzem ni možen.
- Ali lahko spremenim kraj dostave?
V fazi preden je paket poslan, lahko nov naslov dostave sporočite na naslov info@glorialook.si. V kolikor je paket že odposlan, prejmete SMS z kontaktom dostavne službe GLS, kamor lahko pokličete ter spremenite kraj dostave.
- Kaj če me na dan dostave paketa ni doma?
Enostavno pokličete šoferja na telefonsko številko, ki jo prejmete v SMS-u ter se dogovorite, da vam paket dostavi naslednji dan, lahko pa se dogovorite tudi, da paket za vas pusti v vaši poslovalnici Pošte Slovenije.
- Kakšen je strošek dostave?
Dostava znaša 3,50 eur ob povzetju ter 2,50 eur s predhodnim nakazilom na TRR
- Kje lahko dobim točne velikosti obutve?
Točne velikosti obutve so prikazane v tabeli pod artiklom.
- Ali so konfekcijske številke realne ?
Številke so nam posredovali proizvajalci. Mere, ki so navedene ob artiklih so točne.
- Ali lahko vrnem izdelek, če mi je premajhen/prevelik?
Izdelek lahko v roku 14 dni zamenjate z drugim, oz. ga vrnete in vrnili vam bomo denar.
Ni na zalogi vašega artikla?
Svetujemo vam, da se prijavite na e-novičke in obveščali vas bomo o novih izdelkih