Reklamacija

Zamenjava izdelka

Spletna trgovina GLORIALOOK vam omogoča menjavo artikla za katerkoli drugi artikel iz naše ponudbe v roku 14 dni od prejema blaga. 

V kolikor vam izdelek ni prav ali bi želeli drugo barvo, velikost, model, ga enostavno zamenjamo.

Menjava je popolnoma enostavna! Izdelek, ki ga želite zamenjati zadržite pri sebi.

Dan pred dostavo novega izdelka vas obvestimo. Na dan dostave vam šofer GLS-a dostavi nov paket in dvigne starega! 

Cena menjave znaša 1,90€ in NIČ več. Ni vam potrebno na Pošto. Vse uredimo MI!

 

Pišite na info@glorialook.si

 

Vračilo izdelka

V kolikor vam izdelek ni všeč in želite vračilo kupnine, ga enostavno pošljite na naš naslov 

Podjetje:

Podjetje Tina Gabrovec s.p., Hrvatini 14, 6280 Ankaran

V paket priložite vaše podatke ter TRR za vračilo kupnine. Stroška poštnine v tem primeru žal ne vračamo.

 

Pišite na info@glorialook.si

 

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oziroma poda izjavo, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži  podjetju preko obrazca ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@glorialook.si , iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v  nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec. Embalaža ne sme biti polepljena ali popisana. Originalno embalažo je potrebno zaščititi (npr. s plastično vrečko).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.

Ker družba Tina Gabrovec s.p.  v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe GLS, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali preko poštne nakaznice. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na OBRAZEC, ki ga najde TUKAJ.

 

Reklamacija

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh (2) letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:

-če o napaki obvesti prodajalca v dveh (2) mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita

-kupec mora prodajalca obvestiti na info@glorialook.si  in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.


Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec. TUKAJ