Reklamacija

 Zamenjava izdelka

Spletna trgovina GLORIALOOK vam omogoča menjavo artikla za katerkoli drugi artikel iz naše ponudbe v roku 14 dni od prejema blaga. 

V kolikor vam izdelek ni prav ali bi želeli drugo barvo, velikost, model, ga enostavno zamenjamo.

Menjava je popolnoma enostavna! Izdelek, ki ga želite zamenjati zadržite pri sebi.

Dan pred dostavo novega izdelka vas obvestimo. Na dan dostave vam šofer GLS-a dostavi nov paket in dvigne starega! 

Cena menjave znaša 1,90€ in NIČ več. Ni vam potrebno na Pošto. Vse uredimo MI!

 

Pišite na info@glorialook.si

 

 Vračilo blaga

V kolikor vam izdelek ni všeč in želite vračilo kupnine, ga enostavno pošljite na naš naslov 

Podjetje:

Podjetje Tina Gabrovec s.p., Hrvatini 14, 6280 Ankaran

V paket priložite vaše podatke ter TRR za vračilo kupnine. Stroška poštnine v tem primeru žal ne vračamo.

 

Pišite na info@glorialook.si

 

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč.

Ker družba Tina Gabrovec s.p.  v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe GLS, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. 

 

ODSTOP OD POGODBE , INFO

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.