Reklamacija

 Zamenjava izdelka

V kolikor vam izdelek ni prav ali bi želeli drugo barvo, velikost, model, ga enostavno zamenjamo.

Menjava je popolnoma enostavna! Izberite drugi izdelek, ki ga navedete v spodnji obrazec. Izdelek, ki ga želite zamenjati zadržite pri sebi.

Dan pred dostavo novega izdelka vas obvestimo po e-pošti. Na dan dostave vam šofer DPD dostavi nov paket in dvigne starega! 

Cena menjave znaša 2,90€ in NIČ več. Ni vam potrebno na Pošto. Vse uredimo MI!

 

Navodila ter obrazec za MENJAVO izdelka 

 

 Vračilo blaga

V kolikor vam izdelek ni všeč in želite vračilo kupnine, ga enostavno pošljite na naš naslov ML Skupina d.o.o., Podlubnik 152, 4220 Škofja Loka, s pripisom VRAČILO

V paket priložite vaše podatke ter TRR za vračilo kupnine. Stroška poštnine v tem primeru žal ne vračamo.

 

Navodila ter obrazec za VRAČILO izdelka 

 

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč.

Ker družba ML Skupina d.o.o. v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe DPD, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. 

 

ODSTOP OD POGODBE , INFO

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.